top of page
שאלות נפוצות
אספנו עבורכם את השאלות ששואלים אותנו הכי הרבה וכתבנו בצורה מסודרת תשובה מפורטת על כל שאלה.
מוזמנים לקרוא!
-
האם המשלוח כרוך בתוספת תשלום?המשלוחים מתבצעים על ידי חברת שליחויות ועתידים להגיע אליכם בין 2-3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה (או כ-7 ימי עסקים אם מדובר במשלוח דואר רשום ) ומתומחרים באתר- 19 ₪ דואר רשום 49 ₪ למשלוחים עד 20 קג' 99 ₪ למשלוחים "כבדים" לחילופין בחלק מהמוצרים ניתן להזמין הובלה + הרכבה בעלות של 250-280 ₪ בהתאם לסוג המוצר .
-
איך אדע מתי צפויה להגיע ההזמנה?בעת הזמנת המוצר מופיע טווח ימים צפוי להגעת המוצר. לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו מייל עם אישור ההזמנה ואישור כי המוצר נשלח אליכם ( או הגיע לחנות במקרה של איסוף עצמי). בכל עת ניתן יהיה לברר צפי קבלה משוער בטלפון ישיר 046726940 או בוואטסאפ מהיר.
-
האם ניתן להחזיר מוצר ?בהחלט. ניתן לשלוח אלינו את המוצר באריזתו המקורית (ושלא נעשה בו שימוש כמובן) ולקבל החזר כספי (בחלק מהמקרים נאלץ לגבות עמלת ביטול של עד 5% ).
-
האם קיימת אפשרות לארוז את הפריטים שהוזמנו באריזת מתנה?בהחלט! בעמוד התשלום, קיים שדה בו תוכלו להוסיף הערות בנוגע למשלוח. בחלון זה תוכלו לציין את רצונכם לארוז את המשלוח כמתנה. יצורף למשלוח גם פתק החלפה ומחירי הפריטים לא יצוינו.
-
עד איזו שעה פתוחה החנות?שעות פתיחת החנות: ימים א, ב, ד, ה | 8:45-19:00 יום ג | 8:45-17:00 יום ו וערבי חג | 8:45-14:00 ניתן ליצור קשר עם החנות בטלפון 04-6726940
-
האם יש צורך בהרשמה לאתר על מנת לרכוש מוצרים?קיימות שתי דרכים לרכישה דרך האתר. האחת, פתיחת חשבון אישי. על מנת להירשם, עליכם ללחוץ על כפתור ההרשמה הנמצא בחלק העליון השמאלי ולמלא פרטים אישיים, כך תוכלו לבצע רכישות עתידיות בקלות ופשטות ואף לצפות בהיסטוריית הרכישות שלכם. כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרים גם ללא הרשמה, כך שלאחר בחירת הפריטים הרצויים, תוכלו למלא את פרטיכם באזור התשלום.
-
איך אדע אם הפריט הרצוי זמין לקנייה דרך האתר?הפריטים שמופיעים באתר ניתנים לרכישה בכל עת. אם קיים חוסר במלאי, לא נחייב ונודיע לכם בטלפון כי הפריט אזל ( ניתן יהיה כמובן להחליף לפריט דומה של חברה אחרת או לחכות שהמוצר יחזור למלאי ). ניתן כמובן להתקשר לשירות הלקוחות בכל עת לפני הקניה ולוודא שהמוצר זמין באספקה מידית . טלפון לבירור : 04-6726940
-
איך אדע אם הפריט קיים במלאי של החנויות וזמין לאיסוף מהחנות ?שירות הלקוחות שלנו זמין במספר 04-6726940 שם ישמחו לבדוק עבורך אם הפריט קיים פיזית בחנות , ובמידה ולא ,יציעו להזמין עבורך ממחסני החברה לחנות (ללא עלות שילוח כמובן..)
-
איך אדע שההזמנה הושלמה והכל תקין?עם תום ביצוע ההזמנה, תקבלו אישור בצירוף מספר ההזמנה ופרטי המשלוח ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם. במידה ולא קיבלתם את האישור במייל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 04-6726940, והעניין ייבדק.
-
האם יש אפשרות להזמין מוצר מהאתר בצורה טלפונית?בהחלט! בשירות המכירות שבאתר ישמחו לסייע לכם בהזמנה טלפונית. התקשרו למספר 04-6726940
-
האם יש אפשרות לראות את הרכישות שעשיתי?הרכישות שביצעתם נשמרות בחשבון האישי שלכם. לכן, ברגע שתתחברו לחשבון, תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות. כדי להתחבר, לחצו על "היכנס" המופיע בחלקו העליון השמאלי של העמוד ומלאו את כתובת המייל שלכם והסיסמא.
-
באילו אמצעים ניתן לשלם באתר?התשלום באתר נעשה באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה לאומי, ויזה כאל, מאסטרקארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס. כמו כן, ניתן לבצע תשלום גם באמצעות BIT. בנוסף ניתן לשלם במזומן לשליח ( ברוב המקרים) או באמצעות העברה בנקאית ולשלוח אישור העברה לטלפון : 0504820817 או למייל : ilan@champion-sport.co.il פרטי החשבון להעברה: צ'מפיון ספורט מספר חשבון: 166006 בנק: 31 ( הבינלאומי) סניף: 002
-
האם האתר בטוח לרכישה ומאובטח?כמובן. פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ואין אפשרות לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם באתר. העברות של מספרי כרטיסי אשראי מהאתר נעשות באופן מוצפן לפי תקן PCI.
-
האם ניתן לקבל חשבונית מס עבור הרכישה?בהחלט. על מנת שנוכל לשלוח חשבונית מס לרכישה יש לציין זאת בעת ההזמנה בהערות או באמצעות המייל בכתובת: ilan@champion-sport.co.il או בטלפון 04-6726940 עם צירוף הפרטים: שם מלא ח.פ./ת"ז, כתובת, טלפון
-
איך אוכל לקבל מידע על המוצרים? האם ישנה אפשרות להתייעץ ולהתאים מוצר?האתר שלנו משמש גם כקטלוג מוצרים. במרבית המוצרים יש את המידע הטכני, הוראות השימוש במוצר, תמונות ,סרטונים והסברים נוספים. לכל שאלה בנוסף, ניתן לפנות לצוות השירות והייעוץ שלנו באמצעות המייל: ilan@champion-sport.co.il ובטלפון 04-6726940
-
היכן אני יכול לשתף לגבי החוויה שלי מהחנות ?אנחנו תמיד שמחים לשמוע מהלקוחות שלנו על החוויות שלהם! מוזמנים לשתף בעמוד הפייסבוק או בטופס בעמוד צרו קשר, על החוויה שהייתה לכם בחנות.
-
האם למוצרים יש אחריות?בגלל שאנחנו בטוחים באיכות המוצרים שלנו ומאמינים בהם, למוצרי הכושר יש לפחות שנה אחריות מהיבואן. בחלק אחר מהמוצרים יש אחריות על תקינות המוצר בעת קבלתו וכמובן אם יש פגם אנחנו כאן לתת שירות. יש לכם אמא ואבא בכל קנייה בטלפון ישיר 046726940 או בוואטסאפ 0504820817
-
האם יש מידע על תיקונים ותחזוקה של המוצר?בעמוד המוצר מצוין המידע על הוראות השימוש במוצרים ועל תחזוקתם. בנוסף, ישנם מוצרים נלווים שמשמשים לתחזוקה שוטפת ( בחלק מהמוצרים). במידה הצורך נפנה אותך לטכנאי מטעמנו והוא יוכל להגיע בתיאום לביתכם.
-
האם אוכל לקבל הדרכה מקצועית לגבי השימוש במוצר ותחזוקתו?נשמח לענות לכם על כל שאלה! בנוסף, ניתן לקבל הדרכה מקצועית על אופן השימוש במוצר ועל תחזוקתו.
-
האם יש אפשרות להתקנה למוצרים ?בהחלט! באפשרויות משלוח ניתן להזמין את המוצר עם הובלה + התקנה ( לרוב השירות זמין במוצרי כושר גדולים / שולחנות משחק / טרמפולינות / מתקני סל וחצר ועוד ..) טכנאי מטעמנו או טכנאי מוסמך מטעם היבואן יתאם הגעה אליכם לצורך התקנת המוצר. במידה והזמנתם משלוח בלבד ו"הסתבכתם" עם התקנת המוצר, ניתן להזמין שירות התקנות ע"י טכנאי (השירות בעלות כמובן).
bottom of page